2017-09-09

Mer eldade bilar, nu Gideonsberg

I morse när jag cyklade för att träna såg jag två nerbrända bilar vid Emausskolan.. Bilbränderna i Västerås bara fortsätter men nu har de spridit sig även till det området jag en annan bor..

När jag växte upp tyckte jag Sverige var ett bra land, men det går tyvärr åt fel håll. Det här en bland annat en av anledningarna till att jag försöker lära mig spanska. Ni som har lite bakom pannbenet kan nog räkna ut varför..  Finns egentligen bara tre sätt att agera..

Brukar tänka på Eckhart Tolles citat:

“When you complain, you make yourself a victim. Leave the situation, change the situation, or accept it. All else is madness.” - Eckhart Tolle
Från VLTs hemsida:
http://www.vlt.se/blaljus/brander/tva-bilar-i-lagor-pa-parkering-pa-gideonsberg
Någon timme senare var det dags för fler eldade bilar. Denna gång Karlfeldtsplatsen.
Någon timme senare var det dags för fler eldade bilar. Denna gång Karlfeldtsplatsen.

“Think about how stupid the average person is and then realize half of them are stupider than that!” - George Carlin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar