2016-12-15

Happy camper?

Så var det gjort. Ett steg på vägen att testa det som jag sista tiden funderat på. Måste få veta. Ibland kan man bara göra. Learning by doing.
Vad har jag gjort?
 Jag har köpt en stor bil, en minivan, En Toyota Previa från 1998. Och jag vet ärligt inte om jag har gjort rätt. För mig känns konstigt och läskigt att köpa på sig stora saker. Jag blir stressad av det av någon anledning. Någon slags förändring.. Underligt hur man fungerar. I alla fall nu var det gjort. Nu var man med två bilar igen.. Onödigt (och krångligt). Och jag har redan åkt på parkeringsböter på den ena, suck.

Bilen saknar drag, men tanken är att den ska utrustas med detta.

I övrigt har jag varit sjuk, men har ändå pallrat mig till arbete. Det har varit en tuff vecka och jag har känt mig orolig. Tror jag blir påverkad av mörkret, hoppas på gladare tongångar nästa gång.
Over and out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar