2016-08-16

Ropeworld...

Idag tänkte jag att ni skulle få njuta av mina repalster!! Jag har säkert visat några av dem tidigare. Och jag har säkert skrivit att jag verkligen gillar rep för dom kan nästan alltid göra nytta när man hamnat i någon slags "knipa". Typ behöver spänna fast något på bilen. Tror jag började gilla rep när jag hade en segelbåt. Rep är grymt praktiskt att spänna fast saker med.
Att greja med "snöre" är lite av terapi för mig. Kan tänka mig att ni som stickar eller på annat sätt pysslar känner ungefär samma sak. Man får jobba med händerna och det blir nästan lite meditativt. Jag har dock bestämt mig för att fokusera på lite annat nu, men tänkte jag kunde visa er.

Det är inte alla som fått se mina alster, så känn dig priviligerad!!

Jaja,, observera den döda flugan, hehe. fönstren har inte blivit rengjorda på ett tag.. You got me! Guilty
Den breda använder jag för att hänga en cykel. Lite tjusigare än ett vanligt rep.

Här ser ni Monkey Fist (den lilla bollen) och sen "skruven"
Bilnyckeln till "Toyan".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar