2016-08-08

Behöva fly från Sverige för att slippa indoktrineringen?

Caroline och hennes man har fått fly Sverige för att slippa få sina barn indoktrinerade av den "svenska skolplikten". Att få höra deras "resa" inom detta område (hemskolning) är behjärtansvärt och öppnar ögonen för den ondska som faktiskt finns inom Sverige. Ja i Sverige, det land som vi (i skolan) blev lärda var så bra.. Där majoriteten förtrycker minoriteten och de flesta tycker detta är okej, för vi har ju möjlighet att rösta som det heter.

Det gör mig påmind om hur indoktrinerat Sverige faktiskt är. Jag minns hur vi i skolan bland annat fick höra hur korrupta andra länder var. Jag minns att jag var glad att jag bodde i Sverige, men för var dag nu för tiden hittar man lika konstiga grejer här.. Det är som man ser landet med andra ögon när man börjar intressera sig för frivillighet. När man börjar få upp ögonen för vårt system så ser man bara tvång, och åter tvång och människor som försöker styra andra. Det är tyvärr ganska deprimerande att tänka på det. Men att ifrågasätta är viktigt. Jag menar svenska skolan som barnen tvingas gå i har i dag problem och är långt ifrån bra.

Är du öppensinnad bör du lyssna på det här.



Här förklarar Caroline mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar