2015-07-23

Spansk låt, Dalinda

Den här låten hörde jag på ett skivstångspass och trodde först att det var typ grekiska eller nått. Ja, jag vet way off.. Men nix, de visade sig vara spanska (och nu när jag lyssnar så hör jag ju faktisk ett och annat ord spanska). Det säger väl en del om hur omfångstrikt min spanska sträcker sig, haha.

Jag har försökt översätta några ord i texten med google translate. Lets practice spanish! :-)


Text:

Dalinda

Chorus (x2):
Dalinda
Mi alma te llama Min själ ringer dig
Vien en mi cama ???? i min säng
Quiero amarte jag vill älska dig
Dulce nina Söt flicka
Dame tus besos Ge mig dina kyssar
Mirame a los ojos Se mig i ögonen
Jurame tu amor. Svär din kärlek

Verse:
Every night in my mind
I feel the perfume of your skin
Baby I won't deny
You're the lady of my dreams

Prechorus:
Damn I like the way you push
Me slowly up and down baby
Let me kiss ya sexy body
I will be so kind

Chorus

Prechorus

Chorus

Bridge:
Nina dame tus besos         Nina/flicka ge mig dina kyssar
Quiero tenerte en mis brazos Jag vill ha dig i mina armar
Toda la noche en mi cama         Hela natten i min säng
Mi amor, mi amor.         Min kärlek min kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar